Min stackars nacke

Aj aj aj, vad ont jag har! Och har så haft i några veckor, men nu har jag fått massagetid på fredag kl 10 så då hoppas jag att det ska släppa lite. Det är rena pinan att ha så här ont, och det strålar upp i bakhuvudet och resulterar i huvudvärk. Inte roligt!

Nog med klagomål! Jag och Ronja har varit ute en sväng här på förmiddagen. Vi gick ut för att titta på grävskopan som gräver på vår gata, men den stod still när vi kom ut, så då gick vi bort till stora lekparken längre upp på gatan en sväng. Ronja gungade och åkte lite rutschkana, sen var hon nöjd. Sen gick vi hem och öppnade sandlådan och Ronja började gräva, då började det regna! Men faktiskt så är det skönt med lite regn. Känns som att marken behöver det. Så då gick vi in och nu myser vi på inne i stället. Ganska skönt att kunna greja inne med gott samvete. Inomhus blir ju lite eftersatt när det är bra väder, så det finns att göra här hemma.

Just nu skissar jag på en middagsmeny. Och så väntar vi på att Mats ska komma hem från jobbet. Vi är ju egentligen lediga båda två idag, men det var nåt speciellt som Mats var tvungen att vara med på idag. Han dyker nog upp snart, hoppas vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback