LOVELY FRIDAY!

Idag är det underbara fredag. Härligt! Varmt och soligt är det också. Och imorgon är det valborg. Vi ska fira här hemma hos oss, så det kommer lite folk; Tessa & Micke, Mattias, Lotta, Tove & Teo, Daniel, Maria & Liv och förhoppningsvis Pelle, Sofia & Viggo. Det blir himla trevligt! Vore även trevligt om Mackan, Lisa och Ida kom, men dom har inte riktigt bestämt om dom ska åka upp till Västerås eller ej. Tiden får utvisa...

Vi ska i alla fall grilla, och sen går vi till valborgsmässofirandet på fotbollsplanen. Det blir Ronjas första år som hon är vaken när vi ska dit, så det blir spännande för henne! Då blir hon nog lycklig om hon får ha sina nya skor på sig. Gissa om hon var stolt och nöjd när hon fick ta på sig dem på väg hem från dagis igår?! Hon gick och tittade ner på skorna hela vägen så hon såg inte vart hon gick :-D

Jag har varit på massage på förmiddagen och det var VERKLIGEN välbehövligt. Jag var som en cementklump i nackmusklerna, men kände mig betydligt mer mjuk och smidig när jag gick därifrån 40 min senare. Så skönt! Sen dess har jag plockat och plockat och plockat här hemma. Vikt tvätt och slängt in en annan. Nu ska det bara dammsugas innan gästerna kan komma, och kanske städas av på toaletterna som hastigast, men det är ju fort gjort. Men allt detta plockande av saker... JAG FATTAR INTE! Ett skittrist evighetsgöra som är ogjort efter en dag eller två, för då är alla saker framdragna igen... Suck!

Nä, projekt städning drar vidare. Laters! Men först en bild på ännu ett par skor som skulle vara sköna att sätta fötterna i i sommar...

Ett par svarta Crocs Olivia vore inte helt fel. Kostar 349 kr, vilket är ett rätt så rimligt pris tycker jag. Dessa har jag spanat på sen förra sommaren, men inte kommit mig för att köpa. Ska det bli ett par i år tro? One can only hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback