Grattis Agnes, 2 år!

Idag på eftermiddagen har jag och Ronja varit på födelsedagsfika hemma hos Maria, Micke och Agnes, som blir stortjej idag. Hela 2 år!
Så klart så glömde jag kameran :-( Jag var superstressad när vi skulle iväg, så jag glömde den totalt! TYPISKT!
Men vi hade i alla fall jättemysigt. Ida, Lisa och Mackan var också där. Och en trevlig kollega till Maria. Tur med vädret hade vi också, och vi satt ute medans barnen gungade och lekte i Agnes nya sandlåda.

TACK för ett jättemysig eftermiddag!

(Hoppas på att få se bilderna som ni tog Maria ;-))

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter som en bra eftermiddag :D

Kram

2011-04-20 @ 18:48:46 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback