Vackra vårblommor & påskfint i vår trädgård

Idga är vi hemma både jag & Mats. Denna förkylning är så envis men jag hoppas att det är på gång att vända nu. Mats är på dagis för att hämta hem Ronja just nu.

Det är strålande vackert väder ute, varmt och härligt! Jag och Mats var tvugna att få lite luft förut, så vi gick ut i trädgården och kollade förödelsen på vår översvämmade baksida, men det var inte så hemskt som det ser ut. Skönt! Vi möttes även av några vackra vårtecken i våra rabatter. Men tyvärr så kommer jag inte åt bilderna för tillfället eftersom Mats har pillat med dom och gjort nåt knas. Som vanligt...

Men däremot så hittade jag en annan härlig bild från Per och Carros bröllop i augusti förra året.


Visst, jag ser lite konstig ut med solen i ögonen, men klänningen är god damn snygg och värd varende krona. I love my Odd Molly-dress!

Hittade även denna härliga bild. Ronjas första möte med farfar och farmor i korridoren på sjukhuset. Hon ser så himla liten ut!


Sommar, sommar, sommar... En mysig bild som Mats tog sommaren 2006 ute på landet.


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback