Sjukdomsstatus

Jag mår inte illa längre iallafallfall. Alltid nåt! Magen bubblar men jag har druckit en hel del vatten och lite avslagen cola. Tänkte att jag senare ikväll ska försöka mig på lite rostat bröd och Proviva nyponsoppa. Jag känner mig hungrig nu med, men vågar inte riktigt äta än. Jag ligger mest på soffan och läser Fearless Fourteen av Janet Evanovich. Bra bok! Som alla hennes böcker i och för sig. Hoppas att det är på gång åt rätt håll med denna sjukdom. Energin är icke existerande och hoppas det blir bättre tills imorgon då Mats börjar jobba igen, och jag blir ensam med Ronja. Hon får inte komma på dagis imorgon heller eftersom jag har varit dålig. Jag måste vara symtomfri i två dygn innan hon får komma tillbaka. Inskolningen blir helt förskjuten och jag har bara semester den här veckan som kommer, men det löser sig väl sa han som sket i vasken ;-D Nu ska jag fortsätta läsa här, och kanske slumra till. Har i princip inte sovit nånting i natt eftersom jag har sprungit skytteltrafik till toan. Jag hatar detta... /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback