Torsdag

Nyss hemkommen från jobbet. Lite småtrött, men inte alls lika farligt som i måndags. Tur det! Nu ska vi snart äta potatismos och stekt falukorv och det ska bli jättegott!
Det är så himla mysigt att komma hem från jobbet för Ronja blir så glad och så är hon så mysig med mig. Antar att hon var lite småless på mig nu på slutet, och kanske jag på henne med. Men jag längtar ändå tills i mars, då jag går ner i tid på jobbet, närmare bestämt till 75%.
Igår var jag faktiskt ledig. Alltid skönt att vara ledig mitt i veckan! Jag tog bussen in till stan vid 9 och träffade Tessa, sen drog vi till Linköping för att gå på Hööks och köpa ridbyxor. Jag vet inte HUR många par ridbyxor vi prövade, men till slut så hade vi bestämt oss! För mig blev det ett par rutiga, det är så snyggt! Och så blir det första gången också. Jag köpte även ett par svarta ridstrumpor, så nu är jag fit for terminstart på Mastad. Det ska bli så himla roligt!
Imorgon har jag monsterdagen på jobbet, 7.00-19.00. Hoppas jag orkar mig igenom dagen, för jag ska jobba igen på lördag! Sen är jag äntligen ledig i en dag. På söndag ska jag till Jenny som ska sy min bröllopsklänning och skissa på design och det ska bli jätteskoj! Sen kommer Tessa ut på söndag också. Det är sista dagen hon är ensam, Micke kommer hem på kvällen. Men hon har inte träffat Ronja på ett tag och inte behövdes hon i stallet heller, så jag bjöd ut henne. Då kan vi tre tjejer ha skoj så kan Mats koppla av!

/Jossan

Kommentarer
Jenny

Hoppas monsterdagen gick galant! Ha en riktigt fin helg, kram Jenny

2010-01-08 @ 23:08:52 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback