Bestyr

Jag har hunnit ändra mig om bröllopsklänningen två gånger. Men har nu bestämt mig för det vi sa från början. Det kommer att bli toppenbra! Och efter en liten pratstund med Jenny i affären idag så tror jag ännu mer på det. Vi ska sy på rosa pärlor i spetsen för att få yttligare en rosa detalj som jag vill ha!
Annars har jag jobbat idag, men imorgon är jag ledig igen och det ska bli skönt! Men som vanligt är det 10 000 saker att göra när man väl är ledig, så så värst mycket ledighet blir det väl inte tyvärr... Sotaren kommer hit kl 07:00, så det är bara att masa sig upp. Och så ska vi träna imorgonkväll också, jag, Carro och Tessa. Pantertanterna! :-D

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback