Äntligen lite ledighet!

Idag är jag ledig efter en hel helg med jobb. Grymt skönt och uppskattat! Dock snöstorm idag, mindre roligt! Men träning ikväll ändå förhoppningsvis om bussen tar sig fram det vill säga.

Mats är och plockar lösgodis på jobbet och jag och Ronja har myst och sjungit en massa. Sen försökte jag att peta bort skorv i hennes hårbotten, men då satte hon stopp. Nu har jag precis lagt henne och hoppas att hon ska somna strax.

Annars blir det mest hemmafix idag. Ta tag i gigantisk tvätthög och vika och dra lakan och tvätta lite mer. Och städa iordning i gästrummet och lite sånt.

Nu kom Mats hem så jag ska avsluta här.

/Jossan

Kommentarer
Jenny

Hoppas ni har en fin vecka! Kram Jenny

2010-02-03 @ 20:58:14 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback