Snö snö snö

Det snöar ÄNNU mer, och blåser gör det också. Skönt att det är gångsavstånd hem till Lisa och Marcus. Värre om det hade varit några i stan, kanske inte så skoj att ge sig ut med bilen idag.

Förut var Jenny här med min bröllopsklänning. Eller inte den riktiga, bara en prov i lakansväv. Men den kommer att bli jättefin! Vi gjorde den mindre urringad är orginalet (vill inte känna mig vulgär) och med lite mer släp. Imorgon ska jag och Tessa åka hem till henne ohc testa igen. Även ska Tessa testa sin klänning och se om den behövs göras om, i sådant fall så kan Jenny fixa det med. Vi pratade även lite kläder till Mats. Blir en beige väst med mönster broderat och rosa sömmar och en rosa plastrong (samma rosa nyans som mina rosa detaljer på klänningen) och svart kostym. Ronja ska ha en liten klänning i samma nyans som Tessas klänning är i. Jenny hade skissat upp en modell som jag ska titta på imorgon. Allt kommer att bli perfekt, precis som jag vill ha det!

Imorgon ska Tessa som sagt komma ut och vi ska en sväng till Jenny, hon ska testa sin klänning och om vädret tillåter blir det en promenad. Tänkte att vi ska gå förbi husen som dom har kollat på på Hemnet. Det ena verkar himla trevligt, och framför allt, DET ÄR NÄRA OSS! Bara några minuters gångavstånd. Underbart! Jag och Tessa gillar att bo nära varandra och dras till varandra som flugor till hästskit :-D

/Jossan

Kommentarer
Sara

Va roligt att det känns bra med alla kläder =)

2010-02-13 @ 17:58:57 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback