Ensam en stund

Mats är i affärn och plockar godis och Ronja sover. En härlig stund för mig ensam vid datorn.

Det gick bra med surkärringen idag. Hon var trevligare IRL än på telefonen. Fint porslin hade hon i alla fall! Men vi tog en offert, och så ska vi kolla på ett företag till och ta offert där också, och sen jämföra med att köpa tallrikar på IKEA och låna ihop lite annat. Jaja, vi får se!

Var grymt sugen att springa upp på Kings och kolla läget när vi var i stan, men tiden fanns inte. Får bli en annan dag när man har tid och barnvakt! Vill ju ha lite tid att strosa runt och prata med Monica och klämma och känna på alla Mollysar. Kanske rent av testa nåt? ;-) Kollade just runt lite och Prairie l/s dress och Lotta lotta long coat kostar lika mkt = snuskigt dyra! Vilket jag iofs hade räknat med, men ändå, 3699 :- för en klänning... Jisses! Fast det är bara 699:- mer än vad jag betalade för min T88 dress, så så farligt är det väl egentligen inte. *Skadad av designklädernas priser* :-D Tänk om man vore rik...

Vi har varit hos svärföräldrarna som sagt och fått jättegod middag, plus lite firande av Bosse. Tårta blev det och Ronja glufsade glatt i sig. Och lärde sig att säga tårta också, fast mer "tåååååtaaaa". Sötnosen min!
Lite bröllopssnack blev det där med och vi diskuterade menyn. Kommer att bli toppenbra det där!

Bröllops-kom-ihåg-och-att-göra-lista!

  • Gästbok
  • Rosa antikljus (ICA Home)
  • Rosa lakan (IKEA)
  • Vita spetsgardiner (IKEA)
  • Bordsplaceringskort (Beställa på Kontorab)
  • Menykort
  • Festprogram
  • Vigselprogram
  • Ballonger
  • Ringa konditorn
Allt jag kan komma på just nu...

/Jossan

Bilder från vår stund ute idag plus en från igår.


Pappa, Ronja och en massa snö.


Hon är svårfångad på bild, så typ alla bilder blir suddiga. Men två stycken såg bra ut och det bjuder jag till mormor som så gärna vill se massa bilder på sitt lilla barnbarn som hon träffar så sällan. Men nästa vecka kommer hon hit och myser med oss! Yaay!



That´s all.

Kommentarer
Patricia

Åh vad roligt med bröllop! Man får lov att gratulera! :D Klart att jag kan hjälpa dig att fixa ögonbrynen, det är ju min stora lilla udda passion här i livet.. ;)



2010-02-25 @ 22:19:00 | http://smokingcankill.blogg.se/
jenny

gu så roligt att planera :) ha en riktigt härlig fredag kramar

2010-02-26 @ 10:36:37 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback