Bloggar direkt från tvrummet

Jaha, tänkte att jag skulle testa att blogga från min iPhone. Sitter i soffan och tittar på Melodifestivalen. Jag hejjae helt klart på Salem så klart! Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande, men lusten och framför allt tiden har inte funnits. Det är mest jobb. Men jag har faktiskt legat i en tjurig förkylning hela veckan, men igår och idag har jag jobbat. Men imorgon är ledigheten här igen! Hoppas på att Tessa ska komma ut för att testa tärnklänningen och ta en prommis. Tärnklänningen är för övrigt hur snygg som helst! Skulle själv kunna haft en sån på bröllopet. Men nu ska ju Jenny sy en så himla fin klänning. Till veckan ska jag dit och testa den. Spännande! Verkar som att detta funkar som det ska, men tyvärr så kan jag inte lägga ut bilder. Det får jag sköta på datorn som vanligt. /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback