Vi lever och är inte magsjuka!

Jag har bara inte haft tid att blogga. Och sen har inte blogg.se fungerat, men nu är vi tillbaka. Det har varit lite mycket med julklappsshopping, jobb, besök hos lilla Liv som fyller 1 månad idag. Grattis Liv!

I morse hade jag och Ronja en traumatisk morgon då vi höll på att bli påbackade av grannen. Bilen slog omkull Ronja med kofångaren, men allt gick bra och gick fick undan henne i tid. Men jag kan säga att jag har varit rätt mör och skakig i kroppen på morgonen. Hon verkade dock ha glömt det redan när vi kom på dagis, för då var hon som en liten lärka och skrattade och struttade runt. Hon hejade på allt och alla och var bara hur söt som helst. Sen kom Ida och då blev det så klart ett kärt möte. Ida kom med öppna armar emot Ronja och det blev en riktigt hjärtlig kram. Ronja skrek Ida redan när hon såg henne ute i hallen. Dom är så söta! Ronja har full koll på att vi ska hem till Ida i morgon. Det är julmys kl 12 hos familjen Österlund/Lindström. Vi kommer att vara 11 vuxna och 8 barn i blandade åldrar, så det kommer att bli livat har jag en känsla av :-D

/Jossan

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Men fy vad läskigt :( Tur att allt gick bra!



3D UL är roligt, det har vi gjort med båda barnen med. Vi har inte heller kunnat hålla oss från att kolla upp könet :)



Kramar

2010-12-17 @ 10:06:52 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback