I'm back!

Ja, nu var det alltså bestämt, jag flyttar tillbaks hit. Jag håller på att bli sinnessjuk som sagt på min wordpress-app som inte funkar och bara buggar ur. Så nu tar jag mitt pick och pack och flyttar hit igen.
Jag skaffade ju wordpress för att jag skulle kunna blogga från min iphone, men har aldrig riktigt gillat den eller förstått mig på den. Men nu har den ju ballat ur totalt och då känns det liksom inte smidigt längre.
Jag har faktiskt saknat denna blogg, den är så fin och lätt att förstå på alla sätt och vis.
Så då kanske jag ska fira med att slänga upp några bilder :-)
Ronja på ICAs specialmässa i Göteborg, oktober-10.
Jag på tåget på väg hem i söndags.
Pepparkaks-Jossan på Centralen i Stockholm.
Pepparkaks-Tessa på Centralen i Stockholm.
Terre, jag & Tessa i lördags på hotellrummet.
Ja, det var lite blandade bilder. Fler kommer nog imorgonkväll eller fredag.
Tjing på er / Jossan

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år

Välkommen tillbaks till blogg.se =)

2010-12-02 @ 08:26:35 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback