Gäsp!

Så känner jag i dag! Jag har sovit dåligt i natt och vid 4-tiden skickade jag ner Mats i källaren eftersom han snarkade hela tiden.
Känner mig trött i kroppen och trött på ögonen. Det ska bli skönt att komma in i normal dygnsrytm igen i morgon när det är skola och jobb igen. Detta innebär tidig kväll i kväll...
För att få dagen att gå i dag så har vi varit in till stan en sväng, men det var galet mycket folk (vilket jag iofs fattade redan innan vi åkte hemifrån) så vi var inte in i många affärer. Vi ska in till stan på onsdag igen för att fixa ny legitimation och bankkort till mig. Allt står ju fortfarande i mitt gamla namn, så det måste åtgärdas. Sen ska Mats åka på Media Markt och titta efter ett bildredigeringsprogram också. Vi tänkte gå in där i dag, men det var så fruktansvärt mycket folk att vi ändrade oss redan på parkeringen. Vi håller tummarna att det ska vara något mindre med folk på onsdag.

Nu ska jag göra middag, sen dö en stund i soffan. På återseende när orken återvänt, vilket förhoppningvis är i morgon :-)

/Jossan

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år

Hoppas du har mer ork idag!



Jag är glad att jag har ett jobb som i alla fall garanterar mig att vara ledig alla helger och röda dagar. Är inte avundsjuk på er som jobbar inom handeln eller vården.



Jobbar du helger? Jobbar du och Mats olika helger?

2010-12-28 @ 21:27:45 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback