Första natten

Jaha, så då har Ronja sovit första natten i sin nya säng. Behöver jag säga att jag är trött! Visserligen är det Mats som har sprungit upp eftersom jag jobbar idag, men likt förbannat så vaknar jag ju varje gång, och har svårt att somna emellan. Vet inte om det bara var någon tillfällighet eller om det är pga av sängen.
Igår kväll när vi satt nere i källaren och tittade på tv så hörde jag en försiktig röst från övervåningen och gick ut till trappen. Då stod Ronja där vid grinden (som var stängd) och ropade på oss. Hon hade bajsat och sen klättrat ur sängen och tyckte att vi skulle byta på henne.
Hoppas natten som kommer blir bättre!

Nä, nu är det dags att gå till jobbet.

Laters /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback