Att förkylningar ska komma så lägligt...

Jag och Mats är förkylda. Men mest är det snorigt och inte så mycket annat, men ändå! Man blir ju andfådd bara man tar två steg. Bådar gott inför dammsugning av hela huset + städning av toaletterna. Känns ju inte så lockande just nu, men efter en god natts sömn så ska jag nog vara redo.

I dag på förmiddagen så var jag hos min frissa och blev snygg i håret. Jag färgade och slingade, och det var välbehövligt eftersom jag såg gråhårig ut i utväxten. Och så putsade vi på längden lite grann. Snyggt blev det och jag är jättenöjd! Ulrika är ju guld värd :-)

Jag handlade inför julafton idag också, så nu är det klart. Det känns skönt! Nu är det ju inte vi som ska fixa all mat, utan vi delar upp det på Mats föräldrar och hans syster också. Det är ett bra upplägg tycker jag. Vi har gjort köttbullar, för det brukar vi alltid göra. Sen är det lite annat småplock som vi ska fixa, men skinkan fixar svärföräldrarna.

I morgon blir denna MacBook Pro 13" bara min, YAAAAY!

Vi hörs i morgon! /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback