Varför valde jag att vara hemma just idag?

Mats ringde just, och gissa vad?! Bingo Rimér och Katrin Zytomierska var inne i vår butik och handlade tidigare idag. Cool va?! Värsta kändisarna :-) Och Katrin var fortfarande gravid. Jag har iofs inte stenkoll på när hon ska ha. Men häftigt i alla fall att dom var på mitt jobb och handlade mat (dom behöver tydligen också mat) och naturligtvis var jag inte där! Så himla typiskt, just idag också då jag skulle ha varit där egentligen. Fast Mats missade dem ändå, han satt på lunch. Men Bingo hade hejjat på Peter som tydligen var eld och lågor :-D
Jag är aldrig där när det kommer kändisar (och det gör det faktiskt ibland) och det är så himla typiskt! Men nån gång måste jag ju lyckas pricka in nån liten kändis, det är ju ett populärt sommarställe och det kommer mycket sommargäster så här års, och då ibland en och annan kändis.

Bild lånad från stureplan.se


/Jossan

Kommentarer
Sara

coolt! tror hon har mer än en månad kvar innan bebisen ska komma =)

2010-04-03 @ 15:20:41 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback