Wedding next summer!

Igår på festen under fördrinken föll Mats ner på knä med Ronja i famnen och friade när alla våra bästa vänner stod runt omkring.! JAG ÄR GALET GLAD! Det blir bröllop i St Anna gamla kyrka 17 juli 2010. Det var inte ett öga torrt efter frieriet, inte mina egna heller. Blev chockad men otroligt glad och kastade mig runt halsen på min älskade Mats. I´m to be Mrs Axelsson. Tessa är tärna of course, bestman och toastmaster är inte spikat än. Jag älskar dig Mats.
I övrigt var gårdagens fest otroligt lyckad och jag tror att alla hade roligt, inklusive dom som var nyktra chaufförer. Vi åt god exotisk planka från jobbet och sen tiramisutårta. Efter det körde vi Pictionary typ fast på stor whiteboard tavla. Killarna brädade oss i två omgångar, men detta är redan glömt dock. Tjejerna brädade killarna i SingStar sen, så vi fick lite revansch. Skönt!
Nu ska vi snart skjutsa Terre in till stan för tåget går om en tmime. Trist att helgen redan är över, men jag hoppas att vi ses snart igen. Älskade vän Tuss!

C ya later / Jossan

Kommentarer
Sara

Å va romantiskt och härligt! Världens STÖRSTA grattis till er =)



2009-09-06 @ 18:16:42 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback