Taacokväll

Igårkväll hade jag, Tessa, Micke, Ella och Ronja tacokväll. Ronja åt mest majs och gurka dock, men glad var hon för det. Det var i alla fall roligt att träffa Ella igen. Ikväll blir det full rulle med utgång. Ska sova kvar inne i stan hos Tessa och Micke så Ronja och Mats blir ensamma inatt.
Det diskuterades en hel del bröllop. Allt från tal till klänningar osv. Jag har ju hittat några klänningar på nätet som jag är sugen på. Ska snarast gå på de två butiker i stan som säljer detta märke och se om dom finns. Dom är SÅÅ fina!

Rolig tacoätarbild.


Nu ska jag käka frukost sen göra mig iordning för att åka in till stan.

Vi hörs / Jossan

Kommentarer
Tuss

Hoppas Ni får en underbar kväll, hälsa Tessa å Elle med en massa kramar från mej.

PussPuss

2009-09-19 @ 09:53:22
Sara

Å va gott me tacos =) hoppas du hittar lite klänningar att prova =)

2009-09-19 @ 10:49:59 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback