Ska jag bli svin nu?

Åh allt detta snack om svininfluensan ger mig nippran! Jag håller på att bli knäpp tror jag. Går runt och inbillar mig ideligen att jag ha ont i halsen osv osv. Ändå så är jag lite av en motståndare till handsprit och vaccinationer... Hoppas allt detta är över snart och att vi slipper bli sjuka. SNÄLLA!
Dessutom funderar jag, och funderar, och funderar... Kommer nog att bli gråhårig snart. Men i övrigt har vi fått det mesta gjort som stod på dagens to do-lista. Skönt! Ska köra på imorgon också och få saker gjort innan jag ska rida imorgon igen. Jippi vad skoj det ska bli då! Nästa vecka missar jag ju dock tyvärr pga Timrå-resan, men det får det väl vara värt då! Har en del saker att kolla där uppe, får jag ej glömma.
Nu håller Mats på och byter om på Ronja, sen ska hon sussa. Hoppas hon somnar snabbt och smärtfritt. Vi ska ner till tvn och slappa. Ikväll är det final på So you think you can dance och så är det andra avsnittet av True Blood. Men jag får nog sätta på inspelning, kommer inte att orka. Har dammsugat här idag och grejat. Måste vara fint inför festen på lördag och tills på fredag då bästa Terre Tuss kommer hit och ska vara med mig enda till söndag eftermiddag. Det ska bli så himla mysigt att få ha henne här och det kommer att bli skoj att gänget får träffa henne på festen. Har tänkt ut lite roliga saker till lördagen... Hoppas alla är på! Nu ska jag ner till soffans förtrollade värld.

Vi hörs när vi hörs / Jossan


Kommentarer
Sara

blir också knäpp av svininfluensan!! inbillar mig att jag har ont i halsen. Hade lite ont igårkväll men inget på hela dagen idag och nu svider det lite igen. lär ju knappast vara svininfluensan men man blir ju så nojig!

2009-09-02 @ 22:51:52 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback