Ronja 1 år...snart!

Om ca 15 minuter är det exakt ett år sedan mina krystvärkar kom och vid 16.23 var hon ute lilla Ronja. Idag är hon stor tjej och kan stå själv.



Dock firades hon igår redan så alla presenter är redan öppnade, men jag tror inte att hon bryr sig så mycket, än så länge i alla fall :-D Vi väntar på att farmor ska komma och vara med Ronja medans jag åker in till stan och har möte.
Hon fick många fina paket igår och jag ska fota dem när jag har tid. Håller ju på en del med plandering av bröllop på min lediga tid. Har idag bestämt mig för att göra innbjudningskort, festprogram, vigselprogram, bordsplaceringslappar och menykort själv. Förut hade vi ju tittat på att beställa, men idag fick jag äntligen inspiration. Jag älskar ju att pyssla men har inte riktigt haft några bra idéer förens nu, men nu känner jag mig grymt taggad att göra detta. Synd bara att när man får dessa ryck vill man ju gärna sätta igång på en gång, men jag har ju inte grejer hemma. Skit också! Men jag ska handla efter lön. Och så ska väl Mats vara med och bestämma lite.
Nä, nu ska jag byta bajsblöja på Ronja innan farmor och Ulrika kommer.

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

Grattis Ronja från mig och Max =) Ska bli kul att se presenterna =)

2009-09-21 @ 22:31:58 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Å vad härligt det låter, jag längtar oxå till er stora dag. Du kommer att vara så himla vacker (vilket du allid är)



PussPuss

Saknar dej.

2009-09-22 @ 15:20:01 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback