Nu då?

Försökte uppdatera flera gånger igår men blev avbruten varenda gång.
Ja, vi kom alltså hem i onsdags till södra Sverige igen. Vemodigt att lämna familjen där uppe naturligtvis, men skönt att komma hem till sitt eget hus.
Idag kommer Ella ner från Sundsvall, men hon ska sova hos Tessa och Micke inne i stan. Ikväll kommer dom ut och käkar lite taacos med oss och Ella får se hur vi bor. Och träffa Ronja så klart, hon var bara ett litet knyte sist Ella var här. Imorgon blir det utgång med Tessa och Ella. Ska käka middag hos Tessa och Micke också.
På söndag är det kalas för Ronja, visserligen en dag för tidigt, men det blir så knasigt när hon fyller på en måndag.
På måndag har vi annat för oss, möte inne i stan... Ja, det är full rulle här hemma och knappt någon ledig tid.
Är ju även sjukt sugen på att gå på kurs på stallet den 10 oktober, men jag tror inte riktigt att varken tid eller pengar finns. Måste spara vartenda litet öre nu om jag ska ha den där Aspera-klänningen. Jaja, det kommer nog fler chanser!
Igårkväll på ridningen hade vi teori. Vi drack te, åt goda bullar och kollade på intressanta filmer om gångarter osv. Jättetrevligt hade vi och höll på en timme längre än vi ska. Mats skickade nästan ut en efterlysning på mig till slut! Men hem kom jag och jag kan säga att det var TUR att jag hade med mig reflexvästen. Det var becksvart!

En mysig bild på mormor och Ronja som myser i soffan.


På återseende / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback