Vardag igen

Daniel och Marias bröllop i lördags var så vackert. Dom var otroligt fina! Efter vigseln åkte vi tillsammans med Per & Carro, Pelle & Sofia och Mattias in till stan och åt på Pappa Grappa. Jättegod mat och en hel del vin blev det. Och det var supertrevligt!
Igår jobbade jag hela dagen och det rullade på rätt hyfsat. Mats hade bakat bullar och havrekakor när jag kom hem. Mysigt! Vi var tvungen att baka eftersom han fyller år imorgon. Jag ska baka chokladrutor idag är det tänkt.
Jag har nu fixat så Peter kan jobba åt mig den 15 november så jag kan rida uteritten tillsammans med Sandra, Birgitta och Cecilia. Så det ska bli jätterolgt och jag längtar!

Tjing / Jossan

Kommentarer
Sara

kul me bröllop. antar att ni längtar till ert nu =)

2009-10-19 @ 10:40:19 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback