Rubrik

Orkade inte skriva något igår.
Jag var på massage på förmiddagen och sen hos Camilla och blev
lockig på eftermiddagen. Sen var Mats och klöv ved och då satt jag och  Ronja framför
teven och kollade på Bröderna Lejonhjärta. Älskar den filmen!
Idag är det ridningen för mig del.
Mats ska på hockey så farmor kommer och är lite barnvakt medans
jag är i stallet. Perfekt med farmor nära!
Skönt att jag slipper cykla till stallet idag, jag kan åka med Cecilia.
UNDERBART!
Ronja sussar fortfarande. Jag ska väcka henne strax,
sen ska vi äta frukost, sen ger vi oss ut i det vackra höstvädret.
Vi ska gå Boberga idag tänkte jag. Jag ska bara smörja mina
stackars ben med liniment först. AJ AJ!

Nu har Ronja vaknat av sig själv hör jag, hon pratar lite
lågmält där inne. Så gulligt!

Krulltott / Jossan

Kommentarer
Sara

låter skönt me massage =)



skulle jag behöva efter all tid vid datorn och fotoboken igår =)

2009-10-08 @ 09:17:20 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback