Just an other lovely day!

Jaha, tisdag idag och ganska hyfsat väder idag, dock inte riktigt lika bra som igår. Men tydligen skulle det bli lite regn framåt kvällen ikväll. Vi ska snart packa på oss alla kläder och gå och handla.
Idag blir det ingen sväng runt Boberga. Men imorgon förmiddag ska jag ut igen, om vädret tillåter.
Jag är i behov av nya ridbyxor. Har sett ett par som verkar toppenbra. Jag vill ha helskodda den här gången så att det inte blir så halkigt i sadeln. Jag måste även gå igenom alla kartongen i förrådet för  att hitta mina vinterridjacka och mina ridskor med stålhätta. Dessa som jag har nu är mycket tunnare och komma att bli kalla snart. Men alla dessa kartonger alltså! Jag letar och letar, men hittar inget av det jag vill åt! Och jag vet ju vilken sorts kartong jag packade ner alla ridgrejer i, men det ligger inte i några av dom kartongerna. Störande! Jag ska göra en riktigt ordentlig raid på eftermiddagen när Ronja sussar.
Nä, nu ska vi ut på byn.

Brrr / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback