God förmiddag!

Ja, kalaset igår var mycket trevligt och vi fick supergod mat och åkte hem mätta och belåtna. Killarna verkade vara nöjda med Daniels svensexa också, så dom var på topp. Eller ja, sega kanske efter all öl dom hade satt i sig, men glada i alla fall.
Idag är det strålande sol ute. Funderar på om vi ska klä på oss och ta en promenad. Skulle vara skönt att komma ut!
Jag har suttit och kollat fotografer till bröllopet. Har hittat en som verkar toppenbra. Ska bara prata med Mats och höra vad han tycker. Sen ska vi nästan boka för att det brukar vara svårt att få tag på fotograf om man är sent ute.
Fick sms av en gammal klasskamrat från gymnasiet imorse. Deras lilla Elli hade kommit till världen nu. Åh vad mysigt! Hoppas verkligen att allt har gått bra. Hopps verkligen att få träffa dem snart! Grattis Christine!
Om tre veckor har jag bokat tid på Rafaela inne i stan för att prata klänning. Jag har ju i princip bestämt mig vilken jag ska ha, men jag har ju inte prövat den. Och hon hade den inte hemma heller, utan den måste beställas. Men det är galet snygg! Tessa ska så klart följa med också. Vi ska titta på lite klänningar till henne med. Vi får se om vi hittar något. Annars har vi sett en skitsnygg klänning på nätet som hon var intresserad av. Sen ska man ju ha skor. Jag har hittat ett par på brandos.se som ser sköna ut och med liten klack. Dom hade fått bra betyg av andra användare. Och inte var dom så dyra heller. Sen ska jag ju ha tiara, smycken, slöja (?), ring mm mm mm. Oj oj oj, det kommer att dra iväg moneywise det här känns det som. Men oj, vad vi längtar! Kommer att bli en helt underbar dag!

Vackert höstväder / Jossan

Kommentarer
Sara

jag är också helt besatt. Har varit det av alla säsonger. Sitter där med ett tokleende i soffan och bara njuter av all kärlek =)

2009-10-05 @ 12:42:31 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback