Vinter redan?

Det har snöat både igår så gott som hela dagen och när jag klev upp imorse höll det fortfarande på. Dock är det alldeles för varmt på marken för att det ska lägga sig. Sensation för att vara Norrköping, här brukar vi knappt ha någon snö alls på hela vintern.
Sjukdomsstatus: jag mår mycket bättre och på vårdcentralen sa dom att jag har fått en virusinfektion i luftvägarna som flöjd av förkylningen, så ingen svininfluensa. SKÖNT! Ronja snorade knappt något igår och Mats är på jobbet idag. Allt är tillbaka i normala gängor, några timmar i alla fall. Linda kommer på eftermiddagen och stannar enda tills måndagmorgon. Roligt! Det kommer att bli toppenskoj! Dock är det osäkert om det blir någon tur på krogen på lördag, det beror på hur lungorna mår.
Har bestämt mig för att rida ikväll också. Mamma ville ju inte att jag skulle rida, men tji fick du! ;-P Du är så långt borta så du kan inget göra! Jag mår ju jättebra idag, sen är det bara att hoppas att jag inte hostar sönder på hästryggen. Men jag SKA rida. Undra vem? Hoppas det går bra. Linda ska följa med och titta. Skoj!
Imorgon drar jag och Linda in till stan och gör den osäker. Och Ronja med så klart. Linda ska shoppa jeans och jag ska köpa saker till inbjudningskort & vigselprogram mm.
Känns som att det kommer bli ett mycket bra veckoslut.

Till mig själv. Du MÅSTE:
dammsuga uppe och nere
plocka undan
byta sängkläder i gästsängen

Fortsättning följer... / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback