What a day!

Jag är så ledsen att jag inte har skrivit. En kombination av att jag inte har haft tid och inte någon större lust heller. Men nu fick jag en stund över medans Ronja ligger i sin säng och försöker sova.
Jag har varit hos frissan idag och permanentat mig. Det blev snyggt som vanligt. Jag trivs mycket bättre i lockigt hår, dessutom blir det så mycket mer lättskött. I simply love it! Gick även i några klädaffärer i desperat jakt efter något att ha på Per och Carros bröllop. Okej, jag vet att det inte är förens i slutet på augusti, men det gäller att vara ute i tid. Eller hur Sofia? :-) Hittade i alla fall en snygg på VILA, men eftersom jag för tillfället är pank som en kyrkråtta så får den vänta till nästa månad. Bara att hoppas att den finns kvar. Annars finns det väl alltid andra, men denna var så perfekt. Var även inne på Kings en sväng och dregglade på lite Odd Molly-käder. Vill ha den där otroligt snygga långkoftan i svart eller mörkrosa. Dom hade den i rosa på Kings, men en storlek för stor. Dessutom kände jag att jag inte hade 2099:- att punga ut. Jag får helt enkelt spara ihop till en. Såg även en jättesöt kortärmad blus i vitt, också den Odd Molly. Of course! I am hooked on Odd Molly, och det är nog Sofians fel tror jag bestämt! :-P
Imorgon ska vi på öppna förskolan och farmor ska följa med oss. Det blir roligt! Så får hon se vad Ronja har för sig där varje torsdag. Förresten ska farmor och farfar vara barnvakt på lördag när vi ska på Carros 30-års fest. Kändes skönt att slippa ha henne med och slippa känna att man måste åka om hon är gnällig osv. Nu får hon vara här hemma hos sig och farmor och farfar kommer hit och passar henne. Dom har ju inte så långt hem sen, och så får hon somna i sin egen säng, vilket är bra.
Söta bilder på Ronja från idag kommer imorgon då detta går så förbannat segt att jag hinner bli gråhårig innan bilderna har laddat upp. So fuck this! Nu, Hell´s Kitchen. Gordon Ramsey rules.

Hell yeah / Jåz



Kommentarer
Sara

det är inte alltid man hinner att blogga eller har inspiration! kul att fixa till håret. då brukar man alltid bli på bra humör =)

2009-05-06 @ 22:52:18 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback