Trött!

Idag har vi varit inne i stan. Köpte en ny vagn till Ronja, en Carena Lieback Lux, i knallrosa of corse! Helt underbart snygg! Får se om jag hinner fota den imorgon. Sen var vi runt och fixade lite andra to dos.
Sen har vi tränat. Och nu är jag trött och hungrig. Men snart är det mat! Åh vad det ska bli gott. Röding och potatis med Karl Johan-sås. MUMS!
Igår åkte jag och Ronja buss för första gången. Tessa kunde inte komma ut och hälsa på, så jag och Ronja packade oss på bussen och drog in till stan. Där mötte vi upp Tessa och gick upp på stan en sväng. Köpte några bodys till Ronja eftersom jag har fått packa undan några som hon inte kan ha längre. Ska försöka hinna fota dem också imorgon. Vi ska ju även på öppna förskolan imorgon så vi får se vad som hinns med. Det blåser storm ute så vi får se om vi finns kvar imorgon eller om vi blåst iväg från jordens yta. Funderar på att hänga med på utflykt till Janssons Kärr imorgon förmiddag, men allt beror på vädret. Annars går vi som vanligt till Brita på eftermiddagen.
Spanade några Vänner-avsnitt när jag tränade. Helt underbart juh! Jag älskar Vänner! Skulle titta på min nya film, Twilight, men PS3:an funkade inte. Jävla skitmaskin! Jaja, jag har ju sett den, men den är bra och han är snygg. OK?
Ska försöka orka träna imorgon också. Helst två pass. Jag syndade big time idag och åt en cheeseburgare och pommes när vi var inne i stan. Men ingen läsk, jag drack Ramlösa. Men ändå, har grymt dåligt samvete! Usch, jag är en dålig människa! Fast just nu är jag mest matt i kroppen, slut i huvudet och otroligt hungrig. Jag måste ha mat, NU!

Förresten, jag fick en ryck av energi och fotade kläderna som jag köpte till Ronja igår.

Lindex, 3 for 2... Love it! Går nästan alltid direkt till Lindex när Ronja ska ha kläder.

Var även tvungen att slå till på denna söta body med katten Jansson, också från Lindex. Men det är storlek 74, så det lär dröja innan hon har den. Men ser ni inte likheterna med Mattis? Slående lika! (Lilla bilden gå att klicka på för att se större).

Och shoppade badkläder också med uv-skydd. Jättesöt, även om alla bebisar har den. Och praktisk när vi ska bada i sommar. Och det ska vi ju göra jätteofta, eller hur Mats? :-P

Nä, nu måste jag äta.

På lördag, wiiieee! / Jossan

Kommentarer
Sara

härligt me shopping. Ska bli kul att se nya vagnen. Har Ronja strl 68 nu eller?

2009-05-27 @ 21:15:52 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

Han har strl 74. Har haft det sen han var 6 månader! Tänk vilken skillnad det kan vara fast de typ är lika gamla =)

2009-05-28 @ 09:55:27 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback