Regn utanför fönstret

Såå himla tråkigt väder! Jag som ville ha en skön fredag då jag kunde sitta på altanen i solen och läsa och bli brunbränd. Men icke! Vi får stanna inne idag istället. Blä. Kanske skulle ta tag i lite nödvändigheter inomhus istället då, som att dammsuga, diska undan och städa badrummet. Och träna så klart! Tränade två pass igår, ett på fm och ett på em. Och sen kände jag mig ruggigt nöjd med mig själv!
Jag hoppas att vädergudarna har hunnit skaffa fram lite sol till nästa helg när jag och Tessa ska på Norrköping Horseshow. Blir så tråkigt om det är hällregn! Som det typ var när vi var på Islandshäst SM för två år sen. Hur tråkigt väder som helst. Men så himla fina hästar, så det stod vi ut med.

Rock on / Jossan

Kommentarer
Sara

här regnar det också. fruktansvärt tråkigt! är alldeles grått ute. vad tränar du? du har säkert skrivit det tidigare men jag måste ha missat det

2009-05-22 @ 12:12:14 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback