Lekstund med Ronja

Jag hade en liten fotosession med Ronja, kissarna och några leksaker på Ronjas rum förut. Fick en hel del bra bilder.

Här kommer dom! (Dom små bilderna går att klicka på för att se större).












Ett härligt bildkollage med Ronja. Fick en massa fina bilder, och detta är endast ett axplock. Hoppas ni njuter denna vackra flicka.
Just nu sitter hon bredvid mig och börjar bli lite småless på mig. Hon säger hela tiden "mammmaammmmaaa" och lite gråtgnäll emellan. Hon ska svida om till pyjamas nu för intag av välling. Sen förhoppningsvis somna sött.
Vi har ätit köttbullar och potatismos med lingonsylt och gräddsås. Och allt var hemmagjort! Så himla husliga vi är i denna lilla familj. Nä, nu blir Ronja riktigt arg på sin mamma om jag inte slutar skriva snart.

See you later alligator / Jossan



Kommentarer
Åsa

Haha, ja men visst är han häftig som Wolverine :) Jag är ju inget stort Leila-fan, men om du genast postar upp en kaka bakad enligt hennes recept kan det hända att jag ändrar mig ;) Vad stor hon börjar bli lilla damen! Känns som om hon har fått lite Alvåg-utseende va? Börjar synas nu!



Kram kram!

2009-05-05 @ 16:50:57 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback