Jag vill också!

ÅÅÅÅHHHH, jag vill också gifta mig! Jag läser om bröllop överallt tycker jag och Per och Carros bröllop som är i antågande. Allt är bara vita klänningar och vackra blommor och sånt. Jag längtar tills jag och Mats ska gifta oss. Vi pratar ju lite om det, hur vi vill ha det osv. Vi är ganska på det klara med vad vi vill. Mats, jag hoppas verkligen att du har tänkt ut ett bra frieri! :-P
Men det lär dröja ett tag. Men den som väntar på något gott... Dessutom får jag ju leva tillsammans med min älskling varje dag.Och egentligen spelar det ingen roll om vi är gifta eller inte, vi älskar ju varandra ändå. Men roligt ska det bli den dagen det äntligen händer.
Jaja, nog tjatat om detta. Jag är precis nytränad. Körde 25 minuter idag, så jag ökar på tiden lite nu och då. Mitt mål är att köra 30 minuter om dagen på crosstrainern och sen en promenad med barnvagnen runt samhället. Det tar ca 25-30 minuter beroende på hur fort man går. Men det ska ju vara en rask promenad så klart. Tänkte att jag ska gå den prommisen på eftermiddagen. Jag har en brownie som ligger och stirrar på mig varje gång jag öppnar kylen... Hrm, jobbigt! Det är ju bara en bit kvar. Det är ju synd att den blir gammal och man måste slänga den. Kanske jag festar till det ikväll till Hell´s Kitchen. Vi får se... Jag tycker än så länge att jag sköter mig ganska bra. Jag har mitt mål med hur många kilon jag vill gå ner, helst till bröllopet i augusti då. HOPPAS!
Ronja sover och nu ska jag fortsätta läsa en grymt spännande bok. Läskig är det också!

LÄS DEN! Den är riktigt bra. Nu när jag inte har några fler Janet Evanovich-böcker för tillfället så måste jag stilla min läslust med något annat och då var den här ett toppenalternativ. Jag blir riktigt rädd faktiskt när jag läser den, den är så välskriven. Nä, nu måste jag tillbaka in i bokens värld.

Hejdå / Jossan

Kommentarer
Tuss

Ja men eller hur, jag längtar oxå men min man måste få fingrarna ur så vi kan förlova oss först, tycker att det ligger på han. Jag brukar ge så hintar men han verkar inte förså=) Eller så är det för att jag tjatar om det, måste nog byta taktik. Hur gjorde du?



Ha en underbar dag

Pussar å kramar.

2009-05-19 @ 12:52:56 | http://tingelingtuss.blogg.se/
Sara

Det är härligt att gifta sig =) Det rekommenderas! Har haft en kompis här idag och vi tittade på Marcus och min vigsel på dvd. Underbara minnen!

2009-05-19 @ 17:06:51 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback