Hemmafrun

Det är jag det. Nu har jag:

dammsugat hela huset NOGA
torkat alla golv uppe
diskat
tränat
duschat

Mycket har jag hunnit med idag, trots att vi sov till 8.30. Pust!
Imorgon är Ronja solokvist med sin käre far. Då bär det av till Åby och Norrköping Int. Horseshow. Och skoj ska det bli! Det ska ju bli kanonväder, så det bådar gott. Det har jag gjort mig förtjänt av efter en dag som denna.
Mats kom hem på lunchen med en fin ampel till altanen som jag tjatat om att jag vill ha. Vilken man jag har! ;-)


Så här fint blev det.

Nu kommer strax Ullis och vi ska ta en prommis med henne och Zingo. Måste ut och göra nåt annat än att städa känner jag.

Tjing / Jossan

Kommentarer
KateWellings

Haha lätt, på den tiden var mister Liam minsann fast och fin i köttet ;)

2009-05-29 @ 15:57:12 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback