20090514

Vi har varit på öppna förskolan på eftermiddagen. Det var supermysigt och det var bara jag och Ronja där och Kristina och Arvid. Och Brita så klart! Vi pladdarade på som bara den och hade hur trevligt som helst! Ute regnade det, men när vi gick hem så hade det slutat. Ronja sover sen strax innan 15 och jag har precis kört ett lätt träningspass. Känner mig pigg och väldigt peppad till detta. Hade ett bra prat med Brita idag. Ibland är det så skönt att ha någon att prata med som är utomstående om allt. Både jag och Ronja älskar Brita! Tänk att det var snack om att dom skulle dra tillbaka på hennes tjänst och stänga öppna förskolan för några veckor sen. Vilken tur att dom inte gjorde det! Vad skulle vi då ha tagit oss till?!
När vi kom hem förut så gick jag in i sovrummet för att byta till träningskläder. Då fick jag se att det låg ett paket på min kudde. Min älskling (inte Ronja alltså utan den andra älsklingen i mitt liv) hade köpt Twilight-filmen till mig, på bluray. Tack älskade Matsen min. Så nu kan jag titta på den om och om igen och verkligen se hur grymt snygg han är som vampyr (inte Mats alltså utan Robert Pattinson. Men Mats är ju också grymt snygg, fast det behöver jag inte bluray för att se). I love that movie! Tessa också har jag hört, som hade sett den tre-fyra ggr på någon dag bara. Vi längtar redan tills tvåan har premiär i november!
Nu ska jag strax väcka Ronja för att sen gå bort och köpa lite ingredienser till en sallad. Det blir grillad kyckling och just det, sallad här ikväll. Åh vad gott! Jag älskar det!
Satt förut och tittade på Roomservice från igår som jag hade spelat in. Timbuktu var inredare till sin bästa kompis och hans tjej. Han gjorde ett skithäftigt rum som verkligen passar sådana där flummare om man får kalla dem så :-D Ett plus är ju att Timbuktu/Jason är såå grymt snygg att titta på. Men så liten. Haha! Ett till plus är ju hans musik som är underbar! Men man får ju aldrig lyssna på den här hemma eftersom den manliga hälften i familjen avskyr honom som pesten. Han förstår inte charmen i skånsk rap. Såå sexigt ju! Det kommer Ronja att tycka när hon blir äldre. Henne är det klass på :-D

Later dudes / Jossan

Kommentarer
Sara

va gulligt att han gav dig paket! romantiskt =)

2009-05-14 @ 17:00:32 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

ja man kan verkligen undra vad pensinärerna gör dig så långt innan det öppnar!



Marcus köpte blommor och sånt i början när vi var ihop men inte så mycket nu. Men han är romantisk på det sättet att han säger snälla saker och gör saker åt mig, till exempel diskar fast det är min tur och sånt. Vilka bra karlar vi har =)

2009-05-15 @ 11:15:15 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

det ska stå: vad pensionärerna gör där! (hoppas min förra kommentar kom fram för jag ser den inte)

2009-05-15 @ 11:15:53 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback