Tillbaka i söder igen

Och vart är all snö? Jag åkte från metervis med snö, här skördar vi kokosnötterna snart. Vilka kontraster i vårt långa land!Veckan hos mamma, pappa och syster har varit toppenbra och skön! Träffat en del gammalt folk, det är alltid roligt.
Jag kan nu lova på riktigt några bilder från min norrlandsvistelse.


Dom kommer här:



Mycket snö var det men ffint väder och vi promenerade.


Ronja tränade på att sitta och jag ville inte vara med på bild.


Ronja och gammelmorfar myser. Kolla in färgskillnaden :-D


Ronja och Mozzarellan (förkortning på moster Ellis. Det var Ronjas morfar som kom på idén).

Ja, nu ska jag äta lunch. Uppdaterar mer senare. Vi kom hem från bvc för en stund sen.

Hej så länge / Jossan

Kommentarer
pappi

På understa bilden ser hon ut som mig, på bilden med martin vet jag inte vad det är för unge. Men på den översta ser hon ut som hon brukar.. ler

2009-03-05 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback