Sötaste Ronja

Ville bara dela med mig av dessa bilder som Mats knäppte på Ronja igår kväll. Vi satt och tittade på Let´s Dance och Ronja övade sig på att sitta själv. Det gick jättebra!





Och mycket hår börjar hon få också. I alla fall i jämförelse med hur det har varit förut.

I onsdags var jag och Ronja inne i stan och träffade Lisa och Ida. Det var supertrevligt och vi ska bjuda ut hela familjen någon helg framöver. Ronja och Ida verkade komma bra överens!
Och i torsdags var vi på öppna förskolan och sjöng med Britta och barnen. Ronja börjar fatta lite mer av sångerna nu och skrattade till och med lite.
Idag jobbar Mats några timmar så jag och Ronja är ensamma hemma.

Nu, städa! / Jossan

Kommentarer
Åsa

Haha, nej jag tror jag väntar till nästa lördag faktiskt, så kul är det inte utan el ;) Allt bra med er?

2009-03-21 @ 19:43:01 | http://katewellings.blogg.se/
Åsa

Vad kul! :) Du får lägga upp en massa bilder på shoppingfynden. Här är allt bra, förutom att jag är lite sjuker idag, men det ska väl gå över snart!

2009-03-22 @ 13:04:17 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback