Ofrivillig bloggpaus igår

Tiden räckte helt enkelt inte till. Men nu är jag tillbaka med en uppdatering! Igår förmiddag var vi alltså på öppna förskolan för första gången. Och det tyckte både jag och Ronja var helmysigt med sång och lite dans. Träffade även vår mäklare som nu äntligen hade fått sin söta bebis. Grattis!
Efter öppna förskolan var vi på Möbel Trend i Söderköping och köpte ett jättefint köksbord och vi är så nöjda. Dom hade en massa fint i den möbelbutiken och vi kommer garanterat att återvända. Hittade även den snyggaste lampan till vårt sovrum.

Mats byggde köksbord...


...och Ronja hjälpte till!


Hon var glad och nöjd och tyckte att pappa byggde såå fint.


Och så här fint blev det till slut. Trots skrynklig bordsduk :-D


Och den fina lampan i sovrummet. (Ja, jag vet att krukorna inte matchar gardinen, men jag har inte kommit så långt än!)


Jag är galet nöjd! Nu måste vi åka dit snart igen på Möbel Trend för att köpa ett jättefint "ljusträd" som man sätter på väggen. Hittade även en intressant soffa till vardagsrummet på övervåningen också.
Idag ska vi också gå iväg på öppna förskolan och sjunga med Britta. Mysigt!


Until next time / Jossan

Kommentarer
Sara

Ååå så fint =)

2009-03-12 @ 17:48:33 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback