Mums med gröt

Tidigare på förmiddagen åt Ronja lite havregröt till frukost och fick i sig bra mycket. Dock inte en hel portion än. Mums tyckte hon att det var!

Smaskens med gröt! Behöver haklappen tvättas? Svar ja.


Jag kan själv, säger Ronja.


Nu kommer snart farfar och fixar klart på Ronjas rum. Så snart kan hon flytta in igen och slipper sova i datarummet. Stackars barn!
Igår kväll var jag och Anna-Lena som sagt på Svansjön. Var det bra eller var det bra?! Helt underbart! Hon som dansade rollen som Odette/Odille är prima ballerina på Bolshoiteatern i Moskva. HUR häftigt är det?! Och vilka kostymer sen! Varje liten flickas dröm ju. Det är ju så vackert när dom dansar på tåspetsarna. Och jag beundrar dem, för jag har ett par sådana helvetes skor och jag vet hur djävulskt ont det gör. Recension: 5 getingar av 5 möjliga. UNDERBART!
Vi har varit igång här hemma sen strax innan sju då Ronja betsämde sig för att vakna. Så vi har ätit frukost, Ronja har ätit gröt som sagt och vi har varit på affärn och veckohandlat. Vi och alla pensionärer :-D

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

Max äter majsgröt nu på morgnarna. Igår gav jag en hel portion men han grät och spände magen på eftermiddagen så idag har han inte fått något. Magen behöver väl vila lite! Vad söt Ronja är! Ska hon redan sova på eget rum? va skönt för er!

2009-03-07 @ 14:59:37 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback