En lååång dag...

...som började redan vid 7 för vår del. Då hade Ronja sovit klart och vi klev upp. Ronja slevade i sig en hel portion med gröt och jag åt två mackor med O´Boy (en aning barnsligt, jag vet). Sen klädde vi oss för en promenad i samhället. Kl 8.30 ca klev vi utanför dörrarna och gick en promenad. Lugnt och skönt var det. Vi gick på affärn och köpte en liten mjölk, och hälsade på pappa (Ronjas alltså) och farmor och farfar. Ingen blev så glad som farmor tror jag ;-D Sen gick vi hem och åt mellis, banan. MUMS sa Ronja. Nu sover hon en stund, men det är väl snart dags för lunch för hennes del. Jag ska väl också äta något lunchigt.

Vi hörs senare. / Jossan

Kommentarer
Alexandramarias

SV: tack så mycket för att du svarade på dagens! :) hoppas du får en toppenbra fredga & helg!

2009-03-13 @ 12:15:34 | http://alexandramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback