Det tar sig!

Igår var jag och Mats på IKEA och shoppade loss rejält. Vi hade två fullastade vagnar när vi styrde mot kassan. Men vi hade ju presentkort, så det blev inte så himla dyrt. Väl hemma byggde Mats ihop Ronjas bokhylla och jag rullade ut den nya mattan och satte upp lampan. Och det blev såå himla mysigt! Synd bara att bilderna inte gör rummet rättvisa riktigt. Ska knäppa med systemkameran, men jag orkade inte göra det igår kväll. Ni får hålla till godo med dessa så länge!







Ja, det är ju inte riktigt färdigt än heller. Byrån som står där nu ska ju väck, och ersättas av en vit byrå. Och så har mormor och morfar med sig lite saker nu när dom kommer i påsk som också ska in där. Men det blir så himla mysigt! Och hon verkar trivas lilla Ronja. Hon sover bra där inne i alla fall.
Nu vill Ronja äta mellis tror jag för att sen sova en stund. Då kanske man kan få något gjort här.

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

vilket underbart tjejrum!

2009-03-23 @ 14:23:20 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback