What a about now?

At last! Nu kan man lägga upp bilder igen! HALLELELUJA! Måste ha nåt att göra i detta tråkväder. Trots att jag VET att jag borde städa. Jaja, I will do that later.


En bild på bilstolen, en Maxi Cosi Mobi som sagt. Verkar jättepraktisk med viloläge som är enkelt att fixa under resans gång. Den ska bli vår!


Ronja teststår mot diskmasiknslocket. Min duktiga lilla kicka!




Ida är Ronjas new BFF :-D


Hon ser lite ertappad ut faktiskt. Fortfarande blå på lilla kinden efter konfrontationen med stolsbenet. Hoppas det lägger sig snart. Hon ser ju för hemsk ut. Min lilla sessa!

Okej, NU ska jag städa / Jossan

Kommentarer
Sara

duktiga Ronja =)

2009-06-18 @ 13:29:53 | http://sarasrum.blogg.se/
emma - mamma till meja

den bilstolen har vi med, jättebra med viloläget :)



hoppas ni får en fin midsommar!

2009-06-18 @ 15:08:52 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback