Växlande väder?

JA! Ena stunden är det solsken och blå himmel (som nu) för att i nästa sekund slå om och bli alldeles mörkt på himlen och regna och blåsa. Lite lynnigt väder.
Idag är Mats ledig och vi har inte gjort många knop. Tvättat lite och varit och handlat några delar. Jag försökte mig på att baka chocolate chip cookies, men dom blev inge bra. Kändes nästan som att det blev för lite mjöl. Vi får se om jag gör om dom någon annan dag.
På lördag när Tessa ska komma hit så tänkte jag att vi ska testa att baka en New York blueberry cheesecake. Ska ev bjuda på den på midsommar, och då måste jag ju testbaka först så jag vet hur den smakar menar jag ;-)
Ronja är så duktig på att krypa och kräla nu. Hon kryper kanske inte jättebra än, men det kommer snart! Jag ska nog ta och väcka henne nu så hon kan sova ikväll. Jag älskar min lilla Ronja!



Ronja är bäst! / Jossan

Kommentarer
Tuss

Ja tänk alla tokigheter som vi hade å många roliga sådana=) Skulle jag få gör om en del av mitt liv så är det den för att vi hade så himla roligt å speciellt de sista året. För alltid i mitt hjärta, minnerna kan ingen ta ifrån en.



Puss Puss

2009-06-03 @ 20:21:59 | http://tingelingtuss.blogg.se/
Tessa

Jag väljer dom bilder jag vill ha på min blogg!! För du väljer ju inte de vackraste bilderna på mig i din!! In your face!!! By the way, kolla in www.hundforum.se under galleri.. hehe Kram kram

2009-06-12 @ 20:49:59 | http://nenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback