Diverse bilder

Nähä, inte nu heller! Men va F*N på ren svenska... Ska blogg.se bara krångla hela dagen. Skulle ju uppdatera med några "resa på sig"-bilder på Ronja och lite annat. Men ICKE! Hade lovat pappa och syrran att lägga ut bilder på Ronja så dom också fick se. Fast dom får ju träffa henne på måndag och förhoppningsvis se då. Wiiieee, på måndag kommer dom! Timråinvasion!
Jaja, nu skiter jag i detta och går och lägger mig och läser innan jag ska sussa.

God natt / Jossan

Ps. Vi fick två stycken sådana dära lyktor som jag spanat in i affärn i midsommarpresent av Bosse och Anna-Lena. TACK snälla ni. Det blev jättefint där ute med dem. Uppdatering med bild kommer på det någon gång, OM BLOGG.SE KAN LÖSA DETTA PROBLEM I ÅR! *arg*

Kommentarer
sara

usch va arg man blir när det krånglar. jag har inte testat att lägga in bilder sen i förrgår så vet inte om det strular för mig med. bilderna jag publicerade igår la jag in häromdan!

2009-06-18 @ 09:33:54 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback