PIHEW!

Nu är Sthlmsresan i november bokad. Eller hotell och Globen är bokat och Globen betald. Tågresa får vi titta på när Tessa kommer hem. Skönt! Jag längtar, det ska bli så roligt! Det har hängt över mig att vi inte bokat, så nu var det som en sten som föll från mitt hjärta. Blev ganska billigt ändå, 1150 kr per skalle med hotell och Globen. Sen måste vi ju köpa tunnelbanekort och så ska man ju äta, så nu är det bara att börja spara till det. Ååååhhhh, Stockholm, here we come! Blir antagligen utgång på fredagen när vi kommer upp och sen Globen på lördagen. Terre, hoppas du är hemma och med på en utgång då!

LOVELY! / Jossan

Kommentarer
Terre

Självklart e jag på=)

Längtar...

Kram kram

2009-07-27 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback