Idag, måndag.

Det öser ner ute, men det gör inte så hemskt mycket. Vi ska snart göra oss klara för at åka hem till Erika och Martin på en lättare lunch. Spännande att se deras hus! Efter det blir det nog Birsta. Måste ju in och hälsa på Christine och bebisen i magen. ÅÅÅHHH vad roligt och mysigt!
Igår var vi hos min mormor och morfar och hälsade på. Ronja var lite skeptisk, men det släppte sen.
Igårkväll var jag och Mats barnfri och var på Ming Palace och käkade underbart god mat och sen var vi på bio och såg Änglar och demoner. JÄTTEBRA film! Och skönt att bara vara vi två på tumanhand. Sånt som sällan händer nu för tiden... Fast vi har ju världens bästa Ronja, och lyckliga är vi för det.
Ronja ska vara kvar här hos mormor och morfar när vi åker hem till Erika och Martin också. Dom är ju bara glada om dom får vara barnvakt. Tokiga morföräldrar... :-D
Jag har kameran ute i bilen så bilder kommer nästa updatering.

Vi hörs / Jossan

Kommentarer
Anonym

hej hej ska vi följas åt vi bloglovin?

Jag har med en mamma blogg.



Kram

2009-07-20 @ 18:41:10 | http://sandram.webblogg.se/
Anonym

hej hej ska vi följas åt vi bloglovin?

Jag har med en mamma blogg.



Kram

2009-07-20 @ 18:42:07 | http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback