Tacomätt i magen

Nu är vi mätta och belåtna och Ronja och pappa Mats ligger på soffan och kollar på Cops. Och jag sitter här, igen, som vanligt! :-D
Vi var som sagt hemma hos Tessa och Micke förut och tittade på när dom monterade ihop en ny, fin soffa. Och det blev skitsnyggt, och med en ny fräsch matta till. Ronja testsatt soffan och Tessa knäppte bilder. Jag hade återigen glömt kameran. Klantarsle! Ronja pratade och charmade som vanligt. Och Miicke bar omkring på henne en stund. Det går bättre nu när hon börjar bli så pass stadig i nacke och rygg.
Imorgon eftermiddag ska vi träffa Carro och Elliot för en fika på Pappa Grappa. Mysigt! Vi får ju passa på nu innan vi flyttar ifrån stan. Sen blir det 2,5 mil och liiite svårare att träffas.
Nu ska jag slappa i soffan tillsammans med mina två älsklingar. Innan morfar ringer och vill skypa med Ronja.

Hejdå! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback