Stelfrusen Guitar Hero!

Hemma igen efter dagens äventyr. Jag och Tessa for till stallet på förmiddagen. Påpälsade som två eskimåer. Det var visserligen bara -1 grad imorse. Men vi vet av erfarenhet att det blåser som tusan uppe på stallet och dessutom blir man ganska kall av att sitta i en rockard i ca 1 timme och skumpa. Men vi jobbade oss varma innan turen med att mocka hästdynga och fixa mat till Ponte. Det var en mysig tur, trots allt. Han var inte alls så pigg som vi trodde att han skulle vara. Han skötte sig riktigt bra faktiskt. Och sol var det också!
Sen när vi kom hem så stannade jag hos Tessa och Micke en stund för Ronja fick ändå mat av pappa precis då. Så jag gjorde ingen nytta här hemma. Jag skulle bara stanna en liten stund, men dom har köpt Guitar Hero... Ni kan ju tänka er vart vi fastnade! Vi spelade oss varma och helt plötsligt hade en hel timme flugit förbi sen vi kom tillbaka från stallet. Men det var ju så GRYMT roligt. Och jag hade aldrig spelat förut, så jag behövde lång startsträcka innan jag kom på hur man gjorde. Men sen fick vi riktigt flyt.
Naturligtvis glömde jag kameran...som vanligt!

Skit också / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback