Snart...

Jag sitter fortfarande här. Ja, jag vet! Men det är nog tur att jag inte gick ut på någon promenad för halsen är lite öm och jag fryser som en dåra. Sitter med fleecemorgonrocken över kläderna och mina varma sköna tofflor som jag fick i julklapp. Usch, jag mår inte alls nåt vidare. Och Ronja sover fortfarande. Ska diska upp och sen väcka henne.
Nu till rubriken! Snart bor vi här...



...och går in här.


Här är köket, där jag hade tänkt den rutiga tapeten.


Här är the master bedroom! Fondväggen kommer att bli vid huvudänden av sängen.


Ja, nu ser ni ju hur det ser ut. Sen kommer det ju att bli annorlunda med våra möbler, nytt golv och fräscha tapeter. Men jag fullkomligt ÄLSKAR vårt hus. Det är så perfekt för oss på alla sätt och vis. Extra rum om man får ett till barn, plats för när släktningar och kompisar kommer och hälsar på, nära till jobbet (det bästa av allt), nära till dagis (som ligger mittemot vårt jobb) och så småningom nära till skolan. Det kan helt enkelt inte bli bättre.

Usch / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback