Skön kväll!

Ronja sover. I sin säng till och med. Och hon somnade där och inte på soffan. Hon var helt färdig efter en lång dag med mycket styr i babygymmet och bara ett enda sovpass, som iofs var ganska långt. Men ändå, hon hade varit vaken sen ca 15 på eftermiddagen.
Så nu är det vuxentid. Så då kan man ju fråga sig vad jag gör här? Ja, jag tänkte att jag skulle uppdatera dom få stackars läsare jag har om världsläget. Jag ska strax återgå till soffläge med Mats.
På torsdag ska vi få komma in i vårt hus. En dag innan vi får nycklarna. Vi ska kontrollera städningen tillsammans med de gamla ägarna. Sen på fredagen efter banken så får vi nycklarna och sen är det bara vårt, VÅRT,VÅÅÅÅÅRT!
Håller nu tummarna för att Ronja ska sova ganska länge inatt (fast det brukar hon ju, så jag ska inte klaga) och att jag kan sova gott inatt. Och inte vakna av minsta lilla.
Imorgon är det Peter Johansson på De Geer-hallen kl 19.30 och detta ser jag verkligen fram emot! Vi sitter på första raden och wow vilken upplevlse det kommer att bli med Peters röst! Häftigt! Sen kan det ju aldrig gå fel med Queen-låtar. Länge leve Freddie!

Hell yeah! / Jåz

Kommentarer
a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-01-24 @ 13:15:58 | http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback