Ronja tittar på tv

Ronja sitter i pappas knä och tittar på tv. Angelina Jolie är en snygging tycker Ronja.

Ronja och pappa visar upp sina gamefaces. Grymma!


En söt unge och smått galen pappa.


Lilla bulldoggen Ronja!


Det blev galet lyckat för en stund sen när vi skypade med pappa/morfar. Ronja blev less på att sitta i mitt knä, så jag la henne i babygymmet. Och så riktade jag kameran ditåt så morfar kunde se. Och när vi sitter där och tittar på henne så vände hon sig nästan, flera gånger! Hon har kommit på tekniken med fötterna och att hon ska putta ifrån. Men armen är fortfarande ivägen, så hon for tillbaka gång på gång. Men hon kämpade på som en dåre här. Det handlar bara om dagar nu innan hon vänder sig från rygg till mage. Hon är så duktig min lilla kicka! Och det var så roligt att pappa var med i webkameran och fick se allt. Mats filmade med videokameran också så klart.

Snart så / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback